Retur produse

Conform Ordonantei OUG 34/04.07.2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta: ”Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”

Pentru a initia si finaliza un retur trebuie sa ne informaţi in scris, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR din aceasta pagina. Formularul de retur se completeaza online cu datele aferente comenzii dumneavoastra.
Costul transportului aferent returului, revine in sarcina clientului.

Coletul poate fi expediat prin intermediul oricarei firme de curierat rapid (ex: FAN Curier, Cargus, Sameday, Nemo Express, DPD, GLS). NU ridicam colete de la Posta si totodata NU ridicam colete cu ramburs sau plata transportului directionata catre firma noastra!

Produsele trimise pentru schimb sau pentru restituirea sumei de bani, trebuie sa fie receptionate si verificate de noi in primul rand si in cel mai scurt timp veti fi contactati de operatorii nostri pentru confirmare. Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat sau pentru restituirea contravalorii produsului returnat. inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs (la primirea coletului) sau online (inaintea expedierii coletului). Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data receptionarii si confirmarii de catre noi a returului prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur.

in situatia in care se doreste schimbarea produsului NEFOLOSIT / NEPURTAT, produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia completa, cu etichetele intacte, deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, conferind clientului garantia ca produsul este original). Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare.

In situatia in care vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta probleme / defecte, contactaţi intr-un interval de 72h echipa TIMEMAG prin intermediul formularului de CONTACT sau telefonic 0774 602 093 (L-V: 11:00 – 15:00), pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul este inlocuit cu un produs nou sau banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Doar in aceasta situatie, costurile de retur şi de transport, sunt suportate de catre TIMEMAG.

Adresa pentru RETUR produse:
Destinatar: S.C. Leons Impex S.R.L.
Adresa: Oradea, Milcovului 27, PB72, ap. 1
0774 602 093

    Restituire contravaloareSchimbare produs(e)

    Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditiile